Întrebări frecvente

  • Cum să aleg mărimea șosetelor?

Datorită firului elastic, șosetele noastre sunt potrivite pentru următoarele mărimi - 27-30, 31-34, 35-38, 39-42, 43-46, conform standardelor europene. Puteți găsi un tabel cu mărimile aici. Dacă mărimea dvs. este la granița între mărimile noastre, vă recomandăm să alegeți o dimensiune mai mare.

  • Cum se face livrarea și care este prețul acesteia?

La finalizarea comenzii puteți alege livrare la adresă. Lucrăm cu FAN Courier și Sameday. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 99 RON, prețul transportului este de 18 RON, iar pentru comenzile peste 99 RON, transportul este gratuit.

  • Care este termenul de livrare?

Comenzile primite în zile lucrătoare înăinte de oră 13 sunt procesate în aceeași zi. Restul comenzilor sunt procesate  în următoarea zi lucrătoare. Termenul de livrare între 15 Ianuarie și 31 Octombrie este 1-2 zile lucrătoare de la procesarea comenzii (între 1 Noiembrie și 14 Ianuarie – 2-5 zile). La expedierea comenzii veți primi mail cu AWB-ul pentru a urmări coletul Dvs.

  • Cum să plătesc comanda?

Oferim plata la primirea comenzii (ramburs), plata cu cardul, precum și plata prin transfer bancar.

  • Care este procedura de returnare și schimb?

După primirea comenzii, puteți returna în termen de 30 zile lucrătoare produse care sunt cu ambalaj nedeteriorat și nu au fost purtate/probate. Pentru a returna produsele, trebuie mai întăi să ne conectați aici. În caz că returnarea a fost din cauza Pirin Hill, costurile de transport sunt acoperite de Pirin Hill. În cazul în care doriți să returnați un produs cumpărat fără ca Pirin Hill să fie de vină, costurile de transport sunt suportate de client.

Schimbul poate fi făcut pentru acelasi articol sau pentru alte articole de pe site. Dacă doriți să vă returnăm banii, aceasta se poate face pe un cont bancar furnizat de Dvs.

Timpul tehnologic pentru procesarea articolelor returnate la Pirin Hill este de aproximativ o săptămână.

  • Cum pot comanda?

Puteți plasa comanda Dvs. prin intermediul site-ului nostru pirinhill.ro.

  • Cum voi ști dacă comanda mea a fost acceptată cu succes?

La finalizarea comenzii veți primi un mail (este posibil să fie în folderul Spam).

  • Pot modifica o comandă deja plasată?

Da, în cazul în care comanda Dvs. nu a fost procesată deja. Pentru acest scop puteți să ne sunați la 0372 78 61 77, să ne trimiteți mail la [email protected] sau să ne scrieți la facebook.com/PirinHillRomania.

  • Doresc să comand un model de șosete anume, însă nu-l găsesc pe site.

Toate modelele disponibile sunt afișate pe site-ul nostru pirinhill.ro. Dacă modelul cautat nu este pe site, înseamnă că este epuizat.

  • Aveți un magazin fizic în orașul meu și unde găsesc adresa?

Puteți găsi toate informațiile despre magazinele noastre fizice accesând acest link https://pirinhill.com/ro/stores

  • Aranjați cutii personalizate cu șosete alese de câtre client?

Nu, nu facem cutii personalizate, însă puteți achita o cutie goală BOX 1, BOX 3 sau BOX 7, iar aranjarea șosetelor înăuntru lăsăm pe seamă Dvs.

  • Se poate înlocui o pereche din cutiile pentru cadou disponibile pe site?

Toate seturile din secțiunea Cadouri (https://pirinhill.com/ro/cadouri) sunt prearanjate în funcție de colecția și material și au un ambalaj specific. Din acest motiv perechile nu pot fi înlocuite.

  • Care sunt condițiile Dvs. en gros?

Întrebările legate de condițiile noastre en gros se trimit doar prin e-mail. Formularul pe care trebuie să-l completați este https://pirinhill.com/ro/vanzare-en-gros. Nu sunt acceptate întrebări comerciale prin telefon, chat sau Facebook.

  • Livrați și în afara României?

Livrăm doar în România - https://pirinhill.com/ro/, Bulgaria- https://pirinhill.com/bg/, Grecia - https://pirinhill.com/gr/ și Țârile de Jos - https://pirinhill.com/nl/